2013. szeptember 13., péntek

Extrém vízi sportos élményeim II.rész

A szédületes Tornádózást követő napon adott volt, hogy kipróbáljam a double  trouble "lányos" mókázást.
Persze most is már jó előre fel lettem készítve, hogy itt is kell kapaszkodni....mert nem csak nézelődős sebességgel fognak húzni....mert hát abban mi a pláne??!!! :D
A lényeg, az volt a kapaszkodás után, hogy egy fél percre se tegyem le a fenekem...hanem mindig tartsam ki magam....ha nem így teszek....garantált a kék-zöld segg.
Még indulás előtt végig hallgattam ahogy a tavon a fiúk húzták a lányokat....mint az állatok....és ha a double trouble-ból repülsz ki.....ott akkor tényleg repülsz majd csapódsz.....nehéz ugyan tényleg felborulni vagy kirepülni belőle.....nem úgy mint a tornádóval....egy biztos, hogy fájdalmasabb.
Így megint mikor elkezdődött a húzás....feltettem magamban a kérdést....... " Kell ez nekem????" ......és kell !!! :)
Az egyenes szakaszokat persze itt is kerülte a sofőr... mert hát abban semmi pláne nincs,, ott nem kell azért küzdeni, hogy a helyeden maradj és ne nyelj le laza 3-5 perc alatt 2 liter sós tengervizet! :D
A combom, fenekem csak úgy pattogott a hullámokon áthaladva...néha megfeledkezve magamról el is felejtettem kitartani magam és akkor párszor odavágott neki, de nem különösebben éreztem hogy fájna.
Az első kőr után, mikor próbáltam igazítani magamon....éreztem, hogy az ujjaim olyan szinten megfeszültek a kapaszkodásban, hogy a nap hátralevő részét marokra tartott kézzel fogom tölteni :D
Hazudnék azzal, hogy felhőtlen kicsit sem para mentes a double trouble-zés...mert mikor áthuppansz egy egy kisebb- nagyobb hullámon....azért érzed, hogy tényleg nem szeretnél elrepülni.
Este felé éreztem,hogy valóban a fenekem kicsit odacsapódott.......aztán 3 nap múlva már egy tenyérnyi igazán szép élénk kékes lila folt éktelenkedett a bal hátsómon :D
Bátran kimerem jelenteni, hogy ha lesz még rá alkalmam ,akkor tuti  megint ki fogom próbálni....sőt még ezt is itt.


                                                                  Srácok és a double trouble

Ez pedig egy videó ,csak hogy lássátok milyen mikor "belepottyansz" a vízbe


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése