2013. szeptember 5., csütörtök

Nyaralás Mamámnál

Már idejét sem igazán tudtam volna megmondani, mikor voltam Mamánál úgy, hogy ott is aludtam ......egész biztosan, hogy bőven Dorka születése előtt.
Idén mindenképpen szeretettem volna Nanival úgy eltölteni pár napot Mamánknál(neki Dédije) ,hogy ott is ébredünk :)
A gyerekkorom óta nagyon sok minden változott......de ez csak a környezetre vonatkozik.....az érzéseim megmaradtak.
Akkor is mikor lemegyek a kertbe vagy kinézek az utcára......meglátom azt az ezer éves tényért amiből pici gyerekként ettem... az unokatesóimmal leültünk a hokedli köré és úgy ettünk gyorsan, hogy mehessünk játszani vagy bunkert építeni....vagy a záptojásokat összeszedni és szegény Kati néni tyúkudvarába dobálni a garázs tetejéről........vagy elmenni Mamámmal fel a birkákhoz és legeltetni ,kisbirkát nyöszörgetni........
És most ha nem is mindent, de csak egy kis szeletkéjét Nani is átélhette....
Lementünk a kertbe, Mamám rákötötte a derekára a százesztendős kötényt (Mamám ezt szokta mondani a régi dolgokra) :) és szedte Dorka a szilvát a gombóchoz.....annyira jó
Amit nekem mondott, ahogy engem hívott gyerekként Mama, most úgy beszél és úgyy szól Nanihoz is........és ez nagyon jó érzéssel tölt és töltött el, ahogy rájuk néztem/nézek.
Vagy mikor Mamámat néztem kis kölyökként ahogy gyúrja a tésztát...ahogy készíti a finomabbnál finomabb ételeket.....persze mikor már nagyobbacska lettem, meg is tanított. Így most az Ő felügyelete mellett készítettük el a szilvás gombócot, amihez a krumplit együtt közösen hárman szedtünk fel a kertből......Nani a szilvát szedte......és mikor kész lett....és megkóstoltam.....valami eszméletlen JÓ érzés töltött el :)
Mikor megyünk, akkor Mamám inkább a hagyományos ételeket készíti, bár arra is mondom, hogy ne kezdjen bele semmi több fogásos menü elkészítésébe...de hiába is mondom......

        hisz Ő a Mamám :)   <3>


Dédi Mama és Dorka kötény kötés közben :)
                           Mamám kertjéből a kilátás :)

A legfinomabb szilvás gombóc 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése