2013. szeptember 4., szerda

Kókuszos keksztekercs

Recept: 

Sötét részhez:

 350gramm darált keksz
150gram porcukor
100gramm csoki
2dl tej
2kk nescaffe
1ek kakaó por

Világos részhez:
100gramm vaj
100gramm porcukor
3ek tej
140gramm kókusz reszelék


A sötét részhez először keverd össze a darált kekszet,por cukrot és a kakaó port,majd egy edényben olvaszd fel a csokit,add hozzá a tejet,amiben előtte feloldottad a nescaffet.Ezt a masszát add az előzőhöz,és gyúrd kompakt masszává.A világos részhez olvaszd fel a vajat,add hozzá a tejet és a porcukrot,hagyd jól felmelegedni,és keverd hozzá a kókuszt is.A sötét részt tedd 2 alufólia vagy folpack közé, és nyújtsd tégla lap alakúra,majd kend rá a világos részt(én egy kanál hátával tudtam ezt a legkönnyebben),és jó szorosan tekerd fel.Mehet az egész egy pár órára a hűtőbe,utána már csak vékony szeletekre kell vágni.

Én legközelebb a sötétebb részhez teszek majd picit több tejet és kis rumot mert az elfelejtettem.
A nyújtáshoz meg fontos a folpack...mert különben nélküle leragad és az életben nem lehet kinyújtani!!!
Kb. 3-4mm nyújtottam ki. De még nyújthattam volna,a tölteléket én kicsit sokkalom.
Nekem nagyon ízlett,mert nem túl édes és nem egy nagyon vajas tekercs!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése