2013. szeptember 4., szerda

Milka Snax torta

Pár hete láttam egy képet egy igazán guszti kis tortáról........persze receptet nem mellékeltek hozzá,de még a torta neve sem volt a kép mellett.
Így magam találtam ki, kb. mi lehet benne.....

Tészta:


4 db tojás
4 evőkanál cukor
4 evőkanál liszt
1-2 teáskanál kakaópor
fél zacskó vaníliás cukor
egy csipet sütőpor

Szokásos módon  külön a fehérje külön a sárgája fele  fele cukorral külön felverem....majd a fehérje habra öntöm a felvert sárgáját, hozzászitálom apránként a sütőporos lisztet, kakaóport. 26 cm tortaformába szépen  elegyenlítem, és előmelegített sütőben készre sütöm.


Krém:

100 gramm csoki(tej) és hozzá annyi tej amennyit felvesz
4 dl tejszín( hulala)
1 kiskanál vanília aroma
1 kiskanál méz
1 vagy 2-3 zacskó (ez attól függ épp milyen csoki desszertet találsz, amúgy a képen látható csokis töltött golyót tettem bele a krémbe ami 150 grammos volt....) ha a Milka stars snax akkor kell bele legalább 2-3 zacskó(a kisebb fajtából ami talán 70 grammos).
pici tej(a csokihoz)

A kihűlt piskótára ráöntöm és egyenletesen elkenem a vízgőz felett felolvasztott  csokit,amit apránként kis tejjel felhígítom,hogy ne dermedjen rá olyan keményen később a csoki.
A  töltött csokis golyót, milka snax-ot feldarabolom és hozzáöntöm a felvert tejszínhabhoz(amihez előtte hozzáadtam a mézet és a kivonatot).
A csokiöntet tetejére egyenletesen rákenem, a szélét körben lehúzom.

Tetejére:

2 dl tejszín (hulala)
2 zacskó Milka Lila stars snax
5 dkg csoki (felolvasztva kis tejjel kikeverve)
pici tej ( a csokihoz)

A tetejére a felvert tejszínhabot rusztikusan elkenem,rácsorgatom a felolvasztott csokit.......és ráteszegetem a csokigolyókat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése