2013. szeptember 24., kedd

Fogyás légzéssel !?

Kész nem tehetek róla, ha meghallom,hogy fogyás......diéta, hatékony legújabb módszer súlyvesztésre....stb. kulcsszavakat akkor akaratlanul is odafigyelek( lehet a régi berögződés).
Most erre kaptam fel a fejem! Fogyás légzéssel!
Ami elsőre eszembe jutott, hogy végre nem kell beinvesztálni tetemes mennyiségű ilyen és olyan bogyót, készítményeket.....hanem csak arra van szükségünk ami alapjáraton körülvesz minket........LEVEGŐ!
És ez ugye még, idáig ingyen van :)
A szakértő arról beszélt a riportban, hogy a légzési technika a lényeg,hiszen a helyes légzés gyorsítja a anyagcserét az oxigén az zsírégetést segíti elő.
Még gyermekként tudunk helyesen lélegezni, de aztán a stressz, a mindennapos rohanás, elhízás a mozgás szegény életmódnak köszönhetően erről a helyes légzésről átállunk a kapkodó felszíni légzésre.
Jómagam arról tudok nyilatkozni csak, hogy már tiniként arra lettem figyelmes, hogy mekkora a bendőm ha a hasamba lélegzek és mennyivel kisebb ha a mellkasomba. Hozzá kell tennem, nem tudtam akkor, hogy mi a különbség és hogy melyik lenne a helyes megfelelő légzés....a hasam mérete volt a döntő!És még az elején ha ne
Amit én azért hangsúlyoztam volna,hogy annak ellenére,hogy "megtanulunk" helyesen lélegezni,attól még nem lehet felfalni egy fél lovat és bizony a helyes táplálkozásra is mozgásra is figyelmet kell fordítani!
m is annyira tudatosan de ha olyan szituációban voltam ,bizony adtam arra, hogy inkább a mellkasomba szívjam a levegőt. Az évek folyamán meg már automatikussá vált. S mint megtudtam, az a helyes ha a hasunkba vesszük zömmel a levegőt,mert akkora  tüdőnk egészét kihasználjuk több oxigén áramlik szét a keringésünkben ami jó mindenre, magas vérnyomásra,májunknak,epénknek, a cukorbetegségre is- mindenre jó!!!!

Ez pedig egy videó a napi 2-5 perc légzés technikáról,ami elősegíti a fogyást!

Első lépés: feszítsük meg a fenekünket úgy, hogy az egyik lábunkat előre tesszük, így a hátul maradt lábunk fogja viselni testsúlyunk jelentős részét. Ha beálltunk ebbe a pozícióba, következhet a 3 másodpercig tartó belégzés, közben végezzünk pár karkörzést. Ezt követően következhet a 7 másodpercen át történő kilégzés, úgy, hogy ez idő alatt megfeszítjük testünk összes izmát.
Második lépés: álljunk függőlegesen, feszítsük meg a fenekünket, jobb kezünket tegyük a hasunkra, bal kezünket pedig a hátunk aljára. Következhet a 3 másodperces lélegzetvétel, majd a 7 másodperces kifújás. Figyeljünk arra, hogy eközben tartsuk a jobb kezünket a hasunkon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése