2013. szeptember 17., kedd

Racemachine - "Versenyzőgép"

A minap láttam egy riportot Szőnyi Ferencről......tudom,tudom....ez a név nem ismerős annyira(nekem sem volt az), mint például az olimpiai bajnok Gyurta Danié.
De véleményem szerint,  szinte azonos értékekkel bír ő is.......és ezért szerettem volna írni róla.
Amiért az én elismerésem kivívta, az az, hogy 43évesen kezdett el  sportolni......csak mert pocakosodott és szuszogott lépcsőzés közben.
A futásban és a biciklizésében találta meg a helyét.....nem telt el sok idő és már a Tíz Nap alatt 10 Ironman Világbajnoka lett........mindezt úgy, hogy néhány évvel ezelőtt tanult meg úszni!!!
Már csak ezért is elismerés jár neki. De mikor utána néztem, hogy az Ironman miből is tevődik össze.......na ott esett csak le igazán az állam!
                                                                                                                 Ironman táv:
                             3,8 km úszás
                             180 km biciklizés
                              42 km futás








Idén szeptember 8-tól ,elkezdődött a 30 napos Ironman,ahol minden egyes nap ezt a távot kell teljesíteni.
Számomra ez a hihetetlen kategória....már maga a 10 nap is, nemhogy a 30. Drukkolok Szőnyi Ferencnek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése