2013. szeptember 4., szerda

Kinder pingui

Tésztához (2 laphoz):

6 tojás
6 ek cukor
6 ek melegvíz
6 ek liszt
2 ek keserű kakaópor
1 cs sütőpor

Tejszínes krémhez:

5 dl tejszín (Hulala)
1 cs étkezési zselatin
1 ek folyékony méz
1/2 kk vanília aroma

Csokoládés krémhez:

15 dkg csokoládé
10 dkg margarin
1 ek víz
2 ek olaj 

Bevonathoz:
 20 dkg étcsokoládé
10 dkg margarin
 3 ek olaj
1 ek víz
1 ek porcukor

A piskóta tésztát hagyományos módon, vagy a neked bevált módon készíted el. Én maradok úgy ahogy a vendéglátós suliba tanultam,külön a fehérje külön a sárgája.........
Míg a sütőben sül a piskóta, el lehet készíteni a tejszínes krémet. Annyit jegyeznék meg,hogy ha hulala tejszínt használsz,akkor nem kell zselatin, csak figyelni kell ,hogy ne verd túl keményre és ne verd túl lággyá a habot..Az aromát ,mézet inkább a vége felé add hozzá!
A csoki krémet víz gőz felett olvaszd fel,tedd hozzá a margarint,vizet olajat(bár én nem tettem, mert fölösleges kalória, elég ha az olvadt csokihoz kis tejet keverek, elsőre tuti össze fog ugrani a csoki, de után apránként a tejet hozzáadagolva simára ki lehet keverni és finom krémes állaga lesz).
A kihűlt piskótát(én gáz tepsibe sütöttem,) hosszában félbe vágom, megtöltöm a tejszínes krém  felével, majd rá a csoki krém újabb tejszínes krém.....a piskóta lap másik felét ráhelyezem. A tetejére pedig a csoki bevonatot szépen egyenletesen elkenem.
Dermedésig a hűtőbe teszem.
Ugyan ezzel a recept mennyiséggel,26-os átmérőjű torta formába is el lehet készíteni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése